نی نی پاتوق

قربون مهربونیاتون

1391/7/16 18:42
نویسنده : الی
1,078 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مرسی از اینکه انقد بهم لطف دارینقلبماچ

راستش من امسال پیش دانشگاهیم باید بشینم پای درس واسه همین کم میام عکس بذارمخنثی

شرمندتونم شدمخجالت

الان یه چندتا میذارممژه

بای چیقد ناز دالممژه

___________________________________________

اینا همه کپشای منه هامژهنیشخند

_________________________________________________________

تچل تچل تلاچه لوغن تله پاچهنیشخند

_______________________________________________________

چیلا اونطولی نیدام میتنی؟میتلسم بضغم میگیلهخنثی

منووووووووووو نخوووولخنثی

----------------------------------------------------------------

اینم عکس منه:خنده

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

فرشته ام "امیرحسین"
16 مهر 91 20:46
وای چه عکسای نازی مرسی الناز جون درساتم خوب بخون تا سال دیگه خانم دکتر صدات بزنیم
مامان آبتین
16 مهر 91 22:52
سلام خیلللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللی ناس بودن الی جونممممممممممممم
نسیم-مامان آرتین
23 مهر 91 14:27
عالی بید
مامان آبتین
12 آبان 91 2:30
سلام عزیزم عیدت مبارک
محمد امین گل همیشه بهار مادر
29 خرداد 92 0:51
خیلی زیبا و دوست داشتنی هستن خیلی لللللللللوووووووووس بودن موفق باشی عکس جدید نگذاشتی فکر کنم سخت در حال درس خواندن هستی ایشالا تو کنکور موفق میشی
سودابه
28 تیر 92 11:21
الی جونم سلام.نوه گلم محمد متین در جشنواره نی نی شکمو شرکت کرده اما من قبلا با همراهم به نی نی های دیگه رای دادم لطفا تو خانمی کن و بهش رای بده کد ش683است که باید به شماره 20008080200ارسال بشه قبلا از رایتون سپاسگزارم به خونه وب من و نوه های گلم تشریف بیارین خوشحال می شیم.
سودابه
28 تیر 92 11:24
دستت درد نکنه مونده بودم امسال پاپوش متین و مانی رو چه مدلی ببافم. دوست دارم الی[
zahra
8 دی 92 20:08
به من هم يهسربزن گلم.